2012-08-03
22:22:18

FRIDAY
Att Fredagar är en härlig dag är jag långt ifrån ensam att tycka! man känner redan kvällen innan hur man längtar efter just Fredagen. Konstigt noig har jag inte njutit av dagen, utan mest längtat efter en annan dag. Snälla låt dagarna gå lite fortare nu ett tag ;)
 
Idag har Andreas tvättat bilen, den glääänser nu minsann. ;)
var även en sväng hos pappa och där dammsög han den åt oss med. Lyx!
jag var lite snäll tillbaka och borstade av halsa hans altan :P
ge och ta sa vi va? ;D
 
På Onsdag hänger jag gärna med någon, om någon löser dethär. Eftersom att Andreas ska se Manchester United matchen i GBG då och blir borta typ, hela natten!
Jag kommer aldrig kunna roa mig en heldag själv. haha. Neeej jag vet att jag aldrig är själv, men William och jag har i nuläget inte mycket att prata om då vi har olika språk-kunskaper ;)
 
Jag ska tvinga Andreas att se en twilight film idag. det var längesedan. jag borde vara värd det nu när han får spela tv-spel - right?
 
 
puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: