2012-12-26
20:32:50

Fix och mera fix
Idag har jag trättat upp all tvätt efter att jag legat på latsidan med det nu vid jul. 5 maskiner avklarade och imorgon återstår ytterliggare en stackars tvätthög kvar som jag inte orkade mig igenom idag.
 
Istället har jag fixat och trixat med min bloggsida. Hoppas den inte ser allt för tokig ut. Jag orkar faktiskt inte fixa mera med den idag, men ska småfixa lite mera när tiden kommer till det. Vill ju inte sitta vid datorn hela dagarna nu när vi har familjetid för oss alla tre innan Andreas ska återvända till jobbet..
 
imorgon ska jag på massagetid. Så gött det ska bli. Min rygg är inte hel någonstans (känns det som) efter att jag fick William. Har bett Andreas FLERA månader om att han ska massera och trycka, men nä "jag gör det imorgon", och så har det låtit, tills nu, då jag fick det i julklapp iatället ;) Kan man vara latare? haha. 
 
Vad tycker ni om den nya designen? Hiss eller diss? :)
 
Puss och kram, sov gott med
er.
 
 
Kommentar:

Meeegafin!

2012-12-26 @ 21:31:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: