2012-12-27
12:50:16

ingen vanlig dag..
Idag har då inte varit en bra dag hittills. Jag vaknade med rinnande näsa, halsont och feber. Tack till Andreas som lät mig somna om till elva. När han då kommer in med William till sovrummet busar han med honom och "kastar" upp honom i luften några gånger. Sista gången hör vi bara ett "knak". Han ger William till mig, och när han själv lägger sig i sängen så får han ännu mer ont. Han kommer knappt ur sängen.
Han har antagligen sträckt sig på något konstigt sätt. 

Så jag fick ringa och boka om min massage-tid som var idag. Men det gör inte så mkt, hellre att jag har ont en vecka till än att lämna Andreas i det här skicket..
 
Nu ska jag snart börja med maten. Hörs senare.
 
Pusspuss
Kommentar:
#1: Andreas

<3

2012-12-27 @ 15:52:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: