2012-12-18
22:50:01

Jönköping

Idag ringde pappa och frågade om jag & William ville följa med honom och Lotta till Jönköping. De hade tagit ledigt idag. Jag var inte sen med att säga ja!
Även fast min första tanke imorses var (efter en minsta bra natt med Wille, som inte vaknat på natten på säkert 4 månader.) att jag skulle sova direkt när Andreas kom hem från jobbet. Så blev det alltså inte..

Hoppas på en bättre natt idag.

Vi gick och strosade runt på Ikea och A6, och pappa gick lös på shopping som vanligt! ;)
Tyckte han skulle köpa lite kläder till William i julklapp, då jag valde ut lite kläder som jag sa att han sedan kunde titta på och välja ut vad han tyckte var fint och inte. Han gick lös på massa fint till Lilleman även då! Tack säger William!

Det är så skönt att William är så snäll när man är borta många timmar, han mest sitter i sin vagn och bara är nöjd. Tittar på allt runt om honom. Han sov i bilen både dit och hem. Sötnosen!

Blev bad för honom när vi väl var hemma. Han verkligen älskar det!

Sov gott ni fina där ute! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: