2012-07-09
11:52:57

DOP!
Igår var det dop för vår lille prins. Dock har jag inga bilder att lägga upp just nu, har itne fått alla bilder än osv. Men bilder kommer självklart att komma.
 
William var hur snäll som helst i kyrkan, min syster (Williams gudmor) höll honom hela tiden. Han skrattade och log, tittade på alla och allt ljus omkring honom. Inte ens när han fick det kalla vattnet på huvudet sa han någonting. JA, jag är så stolt över honom.

Efter dopet, när vi kom till lokalen där vi höll "festen" slockande han direkt i sin vagn och sov typ en timme eller två. Det tog på krafterna att bli döpt! haha. 

Vad har vi mera att säga om dopet? 
Vi fick jätte fina presenter till William av alla som kom. Tack snälla!
 
Gudföräldrar är föresten mina syskon, Max och Madeleine. och jag tror att även dem tyckte att han skötte sig exemplariskt ;) 

 
Igår kväll var vi såååå trötta, men tog ändå tag i att plocka iordning här hemma med hjälp av Lina och Malte. Malte är SÅ SÖT mot William, han låg brevid honom igår och läste en bok, höll honom i handen och berättade hur alla djuren i boken låter, haha! <3 
 
idag började vi dagen men att SKRATTA tyckte William. Jag höll på att DÖ av lycka.
Kaffe på det och denna dagen var igång.
Senare ska vi till Emmelie, Alexander och deras William på besök.
Perfekt med tanke på att vädret ser ut att bli riktigt bra och att de har en enorm trädgård att vara i ;D
 
Nu ska jag äta lite medans min prins sover.
 
Den 15e är han redan FYRA månader. VAD HÄNDER?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: