2012-07-06
21:14:27

FRIDAY
Fredag. Härliga Fredag!
Dock jobbar Andreas sent och är än inte hemma..hoppas han får sluta snart!
Jag och William har myst med min mamma hela dagen, och nu på kvällen har jag och William kollat på tv, städat lite och sovit lite. Min underbara unge!
Imorgon blir det en full-späckad dag med besök, städ och fix inför dopet. Baka ska vi också göra imorgon framåt kvällen så att allt är klart inför dopet på söndag.
Just nu är jag inte det minsta orolig, men tror att det kommer komma lite nerver imorgon om det blir ett tight schema... Vi får väl se!
 
William sover just nu, tror dock inte det är för natten, men jag är rätt sugen på att göra honom sällskap..
Filmen som går i 3an suger ändå och jag är för trött för att orka se en annan..
 
Pussssssss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: