2012-07-05
21:15:53

PLANERA OCH FÖRBEREDA
William´s dop är nu på söndag. Den senaste veckan har mest bestått av att planera och förbereda..
Dock är jag ganska besviken på att prästen vi ska ha kommer tillbaka från sin semester på Fredag, alltså två dagar innan vi ska döpa honom, men först på LÖRDAG (DAGEN INNAN!!!) ska vi prata med henne och gå igenom allt och så, Känns lite tight. Jag menar, alltså får vi reda på dagen innan hur vi ska duka osv..
Tur att jag vet att det kommer bli bra ändå, hehe. (I wish)..
Förresten, vad önskar man sig i dop-presenrt liksom? öööh?...
 
Idag gick jag en promenad i den stekande hetten ut till pappa i villastaden. Något jag kanske inte borde ha gjort i jeans? NÄ! dirr tog jag på mig ett par av Max shorts kan jag lova. Jisses vad varm det var ute. Dock lär jag, (Albino som jag är) inte bli nått brunare i år då William inte alls gillar värmen. (förståligt..)

Imorgon kommer nog min mamma hit och underhåller oss. Andreas har nämnligen jobbat över varje dag denna veckan och imorgon vet han att han ska jobba till kl 21.00 MINST! känns lite tråkigt att vara hemma själv så länge, så får se vad jag och mamma hittar på :)
Nu ska vi se en film, om vi inte somnar, hehe.
Någon som vet någon ny film som ska vara bra?
Känns som det var längesedan man såg en riktigt GRYM film liksom..right?
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: