2012-07-28
19:51:53

SKREA STRAND
Semester tider är underbart. Även fast vädret tyvärr inte varit på topp hela tiden.
men vi i min lilla familj har trotsat vädret här hemma och åkt till husvagnen i Skrea istället.. Där var vädret hur bra som helst!
 
Elin och Alex kom ner och gjorde oss sällskap, vi solade hela dagen utanför husvagnen. Jag drack tilloch med öl. (läs EN folköl) men iallafall. gott i den här värmen ;D
framåt kvällen när vi grillade så började vi gnälla allihopa, FAN vad vi hade bränt oss under dagen, trotts att jag hade 50+ i solskyddsfaktor på mig :S
Solen tar betydligt mycket bättre där nere än här hemma..
jag har även badat i havet. och det var VARMT! jag som egentligen är världens badkruka. helt otroligt :D
 
 
Nu väl hemma känns det att semstern inte är lika mycket semester längre- både tvätt och disk är igång. Blä!
men snart blir det iallafall en film att mysa till...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: