2012-06-27
10:14:31

HOPPAS!
Idag är nog första gången jag är lite nervös inför ett besök på BVC, men det är som så
att min lille kille är väldigt lång, och har växt väldigt mycket på längden det sista. (1cm/veckan). detta har gjort att hans viktinte hunnit med, det har inte gått ner men inte heller upp i hans kurva, utan mest rakt fram..
Det är inte farligt på något sätt, men min bvc sköterska sa att jag skulle försöka amma oftare nu mellan dessa besök. Så nu i tre veckor har jag ammat honom var 3:e timme.. Det har inte varit en dans på rosor ska ni veta. Mitt sociala liv har fått kliva undan och jag har mest hållt mig hemma med min lille kille.
 
jag hoppas idag att han kanske stannat av lite på längden och lagt på sig lite på vikten. hoppas verkligen, annars vill jag bara ge upp amningen och ge ersättning. det blir ju barn fetare av..
 
Tur jag ska träffa underbara Ida sen iallafall! <3
 
Vi hörs senare! :)
 
Kolla så liten min kille var! har han verkligen redan blivit så stor? och ändå har han "bara" 56 i klädstorlek..
men ganska mycket mot hans 44 när han kom ;)
<3
Kommentarer:
#1: Williams farmor

Du har varit jätte duktig som har jobbat så mycket för att amma William :-))

2012-06-27 @ 11:51:07
#2: Petra

Var 3e timme? Du menar varannan va? För var 3e timme är ju normalt :)

2012-06-27 @ 14:48:30
#3: Ida

Jaaaa! Självklart varannan ;)

2012-06-27 @ 16:52:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: