2012-06-27
20:17:02

IPHONE 4S
Idag fick jag min nya IPHONE. en vit 4s.
härligt med en ny, den känns fräch! :)
 
Hos BVC gick det bra. (självklart menar jag att jag har ammat varannan timme nu det senaste, inte var tredje). hade varit glad om det gick så lång tid emellan.. Dock är inte den tiden kommen än.
 
När Andreas slutade jobbet kom han till pappa idag igen, eftersom att det var där jag och william befann oss. Jag åt en jordgubbe från vårat land, gotttttt! jag slet förra året med att rensa/dela och plantera de små rackarna!
Åh vad jag vill ha hus, då ska jag ha ett jordgubbsland med lite annat gott i ocksså, typ tomat, gräslök, potatis.. :)
Sen ska jag ha en liten lek-hörna till barnen med gungor och en sandlåda. helst en liten lekstuga också!
Hundgård ska även finnas och en stor plats för att hänga ut tvätten på..
*längtar*
 
Nu ska jag ta mig en dusch, en sådan där lång varm sak.
I veckan får det nog även bli bad hos pappa igen. Badkar <3
Kommentar:
#1: Sara

Tänkte bara säga att du länkat fel blogg! Min blogg stavas typsaara med två A och inte två Y hihi...

2012-06-28 @ 16:59:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: