2012-06-28
19:54:57

TATUERING
Nu har jag bokat tid. Att det skulle ta sån tid att få tummen ur när man bor två minuter från studion haha!.
Annars då? Jo jag har städat här hemma, passat på att vädra, varit en vända på stan med Lina, Malte och Andreas. 
 
Jag och Andreas har även börjat förbereda inför dopet endel.. Jobbigt och kul samtidigt, jag är inte så bra på sånt dära! Tur man kan beställa tjänster av andra! 
Jag har inga kläder att ha på mig tills dess. Måste rota igenom Systers garderob bestämt!! haha, tuuur man har en syster med bra smak. Där hittar man detmesta. Dock är hon och Patrik i Turkiet nu, kommer la komma hem bruna och fina som vanligt de jävla glidarna!! skämt åsido!
 
Idag har det ju även i denna lilla skithåla varit riktigt härligt väder. Och jag har mest gråtit övre att jag bor här när "mitt" hus fortfarande ligger ute för försäljning. Ge mig sisådär 120 000 till kontantinsatsen någon? Tack!
 
Näääe, nu ska jag göra mat. sen kolla på en film.
Kanske sova tidigt idag? Fast man vet ju att det aldrig blir så.

P U S S
 
 
Kommentar:
#1: Sara

sv: Haha ja nu var det rätt länk! Jag är inte heller så bra på att göra headers hehe.. Men kan göra ett försök om du vill! Då får du mejla bilder och skriva hur du vill ha det :) Kram!

2012-06-30 @ 09:57:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: