2012-06-26
22:06:05

Tisdag 26 juni 2012
 
 
 
 
Idag har det inte hänt allt för mycket! Jag promenerat med Annika och våra pojkar ute i vegby en sväng.. Efter det åkte jag och William till pappa och Max. 
Jag var hungrig så tvingade pappa att bjuda på mat! Men alla som känner min far vet att där ekar det tomt! Därför åkte jag och bror (William självklart) för att handla! Mat blev det minsann..
Såg även att de fått nya maskiner typ till godiset! 
Något som såg himla trevligtoch hygieniskt ut! Det gillar vi:)
 
Efter maten hos far (dit även Andreas kom efter jobbet) åkte vi hem för att ta tag i disken då vår diskmaskin gått sönder :( tur garantin finns kvar!!! Nu när man vant sig med då är det skit jobbigt.. Haha!
 
Imorgon efter BVC besöket ska jag och William hänga med finaste Ida. Ska bli så mysigt!! Var ett tag sedan vi sågs bu. Så hoppas på fint väder så vi kan vara ute! :)
 
Nu ska vi se klart filmen här innan vi ska göra William sällskap i drömmarnas värld ;)
Puss
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: