2012-11-12
08:26:09

Farsdag!

Dagen började med att Patrik och Madde tog William och lekte med honom, så både jag och Andreas fick sovmorgon! ( de sov hos oss då vi firat min pappa på lördagen).
När jag väl kommit sängen bakade jag scones till oss alla. Madde klippte Patrik och Andreas och färgade min utväxt.

Sen åkte dem hem och vi åkte till gällstad för att fira Andreas pappa, hälsade även på Andreas farmor och farfar. Det var jätte mysigt då vi inte träffar dem så ofta :)

Sen kom även Williams kusiner till Andreas pappa så det var fullt pådrag! William försökte leka med eije som lekte med bilar, men de var på lite olika nivåer där ;)

På kvällen åkte jag med min pappa för att kolla på Max innebandy match. Den blev dock inställd efter första perioden då en lampa i taket plötsligt lossade och hängde lite halv dant. Livsfarligt!

Behöver jag ens säga att det var skönt att komma hem sen och kolla på film med min fina pojkvän? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: