2013-04-16
18:34:34

Måndag

Idag har vi hunnit med massa bra saker! Gick upp tidigt för att vara på BVC och vaccinera William iför resan redan klockan 10, efter det gick vi hem och lagade massa mat och lekte lite innan vi gick till ÖF en snabbis.

Gick från ÖF lite innan tre för att byta däck på bilen halv fyra. När det var gjort följde vi med pappa hem och jag och Max letade datorer och kollade på att bygga en egen. Sen åkte vi alla hem hit för att titta på Elfsborgs-matchen.

Dagen går så fort när man hela tiden hittar på saker, och jissses vad trött man blir av det också! Haha.

Blir en film(som jag säkert kommer att somna till) och sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på! Vi funderat på att åka till djurparken om vädret är bra!

Nu har ni fått en liten koll iallafall. Tack för mig ;)

Kommentar:

Bra att du uppdaterar! Jag tittar in här flera gånger om dagen ;)

2013-04-16 @ 22:30:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: