2013-02-16
12:57:37

magsjuka
Både William och jag fick magsjuka natten på Fredagen. Det blev inte alls som vi hade tänkt oss. (eftersom att jag skulle jobba och William skulle sova hos min mamma..)

Andreas fick hämta William hos mamma som hade spytt ner hela hans säng, och hela hennes vardagsrum påväg till toaletten.

Jag började spy på jobbet vid klocken ett och åkte hem vid tre tiden, fortsätte sedan att spy här hemma till typ halv fem på morgonen.

Idag mår vi alla ganska bra, och har tillochmed fått i oss en hel del mat. Hoppas att det var den sista spyan för vår del som var i Fredags eftersom att jag ska jobba på Måndag igen.

Jag hatar magsjuka. Speciellt när det drabbar William, han är då inte stark då. Men ändå sååå stark! Min lilla kämpe <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: