2013-02-13
15:53:47

spy
Det är någonting fel på min blogg.se app-igen.. jag har försökt uppdatera med samma inlägg i över en veckas tid. men nej det går inte. Det går inte heller att ändra något i inlägget eller så heller så att det blir som ett "nytt" inlägg. Tråkigt eftersom att det oftast är från mobilen jag bloggar :(

I alla fall ,till ännu tråkigare saker.. I natt spydde William. han spydde från klockan 11 till halv fyra på morgonen, stackars liten. Han var så ynklig, men grät faktiskt ingenting. han mest ville ligga på mig hela tiden.
jag är så stolt över honom, tillochmed JAG gråter när jag spyr, det gör så ont i hela kroppen när det inte finns någonting att spy upp kvar.

Nu har jag tvättat ALLT. 6 maskiner tvätt senare..puh. Hoppas (om det var magsjuka som härjade) att jag fått bort det mesta. Vädrat har vi också gjort.

varken jag eller Andreas har tid att bli magsjuka just nu :( Men klart hellre att vi får det än William igen.

Men William är en kämpe. Och hela dagen idag har han fått behålla sin mat, och tillochmed orkat leka en hel del trotts att han borde vara super-trött.

Hoppas jag får ordning på min blogg-app snart igen så det blir lite mer uppdateringar framöver :)
Kommentar:
#1: hanniixii

älskar hand frilla alltså. snyggpojken!

2013-02-20 @ 20:24:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: