2013-01-25
18:58:15

Datorer
jag har varit utan dator ett par dagar. min har varit väldigt slö och krånglat som bara den, så den har varit på rehab hemma hos pappa. världens bästa pappa :) och nu fungerar den fin-fint igen. tur det. jag känner mig vilsen utan en dator, speciellt när jag sökt massa jobb och varit i behov att betala vissa räkningar.
men det löste sig fint det med. :)
vi har även planer på att köpa min brors stationära dator, så att min bärbara "bara" ska användas för internet-saker osv. den klarar inte av alla dessa programmen som vi vill att den ska klara av ;)

Vi åt tacos även idag, och efter det blev det en dusch.. Fy så trött jag blev nu, men en fredagsfilm och massa mys är ett måste!
PIGGNA TILL NU IDA!! ;)

go helg på er andra.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: