2013-01-04
20:35:49

Jan. 04, 2013

Idag har varit en tröttsam dag, Andreas har haft feber sedan i onsdags natt och så även idag. Den pendlar mellan 38,4-39,2 och gör det hela tiden. Alvedon i mängder och massa vatten till honom..

Till råga på det är både jag och William dunder förkylda, plus att William fått hosta. Men ingen feber hos oss..än!

Jag trotsade min snoriga näsa och gick en promenad för Williams skull. Han slocknade i vagnen ganska omgående, men tror han uppskattade lite frisk luft. Orkade iaf med 45min. Inte alls illa enligt mig ;)

Vi hoppas vi blir friska och glada tills imorgon. På söndag fyller min lillebror 21år! Helt galet. Då vill vi vara friska och kunna fira honom :)

Nu sover min prins och jag och Andreas ska kolla på en film. Sen blir det sängen även för oss.

Är så tacksam för mina vänner. Ni är allt man kan önska sig hos en sann vän. Så skönt att kunna ventilera sig ibland, med saker man inte kan gapa ut på bloggen direkt ;)
Älskar er. Ni vet vilka ni är!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: