2013-01-05
22:14:37

Jan. 05, 2013

Idag har sjukstugan fortsatt för Andreas del. Jag är bättre , även William.
Hoppas Andreas är feberfri imorgon. Dock ser det inte så ljust ut..

Jag och William ska till min bror som fyller 21år imorgon. Även min syster och hennes pojkvän ska dit! Känns som en evighetsedan jag träffade dem sist :(

Idag har jag även tagit tag i tråkiga saker som tvätt och disk och städat bort julen. Det känns såå skönt! Bort med vinter och kyla och langa hit lite värme tack :)

Jag och Andreas har för övrigt varit tillsammans i 4år och 10månader idag. Så sjukt vad tiden går fort! Snart fem år?! Jissses.

Ny ska vi se på film och mysa. Hörs imorgon och hoppas att jag har något trevligare att skriva då!

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: