2013-01-08
16:07:59

Jan. 08, 2013

Idag är en bra dag. Vi alla mår i princip bra igen! Friska och glada. Jag har även hämtat ut två paket. Ett paket med kläder till mig/William och ett paket med olika smaker till vår kapselmaskin. Vi beställde 6st olika smaker. Jag och Andreas testar just nu varsin smak. Det ser lovande ut ;)

Jag har även rensat i min garderob och lagt ut på tradera.
Tagit kontakt med KOMVUX.
Ändrat Williams "start" på dagis.
Kollar hur vi ska göra med mina mamma-dagar och när det passar oss bäst att Andreas ska vara hemma med honom.
Har sökt jobb.

Dagen har helt enkelt varit en riktigt bra sådan och vi ser ljust på framtiden. Haha!

Kommentar:
#1: Coquina

Oj vilken produktiv dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling =)

2013-01-09 @ 00:13:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: