2013-01-09
19:16:06

Jan. 09, 2013

Idag har varit en flummig dag. Nu när vi alla är friska igen har jag faktiskt ingen koll på VILKEN dag det är ens! Hemskt är det.

Det tog mig några timmar innan jag kom på att min fina vän fyller ju faktiskt år IDAG, det är alltså den 9 januari idag.
Ja, ni hur ju hur det låter ;)

Har iallafall fått lite nytta gjort mitt i allt flummande.

Och jag ser fram emot att hitta på saker igen. Imorgon är det dags för William att vägas/mätas osv. Ska bli spännande eftersom det är nästan två månader sedan sist.

Och på fredag ska vi leka med Williams kompisar William och Alexander och jag ska äntligen få träffa Emmelie igen :D jag längtar ihjäl mig. :P

Förresten, någon mer än oss som har fastnat i den nya serien från TV4 inkognito? :)

Bildtext: William är ledsen över att han aldrig hann testa sin pulka han fick i julklapp, så han åker inomhus istället ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: