2013-01-15
22:26:32

Jan. 15, 2013

Idag har varit en bra dag! Började med frukost och kaffe med Anndrea, sedan hemmaträning.
Sen bytte Anndrea och Ida av varandra när Anndrea skulle till jobbet. Jag och Ida tog en redig promenad tillsammans med snön och den slutade på 8km. Nöjd tjej!

Det kändes helt grymt bra i kroppen efter att jag duschat och så. Sen när Andreas kom hem var det snabba ryck som gällde, åkte till Borås och salongen där syster färgade och klippte mig, klippte Andreas samt färgade och klippte bror.

Väl hemma är både jag och Andreas ganska trötta, men självklart inte William ;) han somnade ju dock i bilen påväg hem så han fick sig en powernap lite oönskat! ;D

Vill ja fler dagar som denna när motivationen är som bäst och sällskapet likaså!

Kommentar:

<3 Fina! Jag glömde min bästaste flaska i vagnen. Buuhuu, ledsen tjej!

2013-01-16 @ 18:07:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: