2013-01-27
17:49:39

jehovas vittnen
De senaste söndagarna nu har vi fått besök av Jehovas vittnen. jag tycker att det är FRUKTANSVÄRT jobbigt med tanke på att jag är ateist. Jag skulle egentligen vilja säga till den här mannen att jag inte är intresserad av att lyssna på hans absurta skitsnack, men jag kan inte med.
Han är super trevlig, och påpekar hela tiden vilket fint barn jag har. DÅ kommer mitt samvete fram. Jag kan inte bara slänga ur mig då att "stick härifrån din god-trogna jävel och slösa inte på min tid med detta trams igen.."
Jag vet att man kan vara vänlig också. haha. Men försökte med den taktiken FÖRSTA gången han var här.

Jobbigt läge. jag får helt enkelt ge fan i att öppna dörren ;)
Kommentar:
#1: hannah

hahaha skojar inte. tur att man bor i biskop med alla muslimer jehovas kommer aldrig hit. hahahhahaha

2013-02-20 @ 20:26:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: