2013-03-11
22:13:36

älskade sol
Jag har jobbat natt, och jobbar även inatt. Men när jag vaknade idag så kände jag bara GLÄDJE! (för när jag åkte från jobbet kl 07.00 på morgonen så var det nämnligen -16 ute) och idag när pappa, Max, Andreas, William och jag satt ute och drack kaffe & lekte så satt vi i bara tröjor! (Inte william såklart..) William tyckte verkligen att det var roligt ute. Han gungade i vår hammock hos pappa och kröp i snön. Det är så UNDERBART att kunna släppa honom "lös" ute och se hur lycklig han är.

Jag och Andreas har ju även köpt oss två sängbord. tror jag nämnt det va? Nu är dem SNART klara, målade dem för tredje gången idag så det ska bara på nya handtag. MEN med den turen vi har, och med att pappa typ har ALLT hemma i renoverings-väg så hade han redan ett par jätte fina handtag som vi ska ha.

På Torsdag ska vi kolla på soffa också, och en ny byrå till sovrummet. Pappa ville att jag skulle åka till JULA (de skulle öppna i Borås) han skulle köpa någon ute möbel.

Vad händer mer i våra liv? JO, William fyller ett år på FREDAG!
Så på Söndag är det släktkalas är det tänkt. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till honom än, men vi ska kolla lite i Borås på Lördag..

Ska försöka roa mig med ännu mer Greys Anatomy inatt, kanske någon film också, för att kolla på TV på natten är värdelöst.. FINNS INGENTING roligt alls :(
Är någon vaken så skickar jag gärna sms :)

Pusshej
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: