2013-03-13
00:19:55

Ett erkännande

Tjolahopp, då sitter jag här och gör min sista natt för denna veckan!
Läste en rolig grej på Facebook, som stämde in lite på hur andreas kunde vara mot mig innan. (Innan jag började jobba alltså..)
Men nu när jag jobbar så har andreas haft jag om William, och jag har äntligen fått både ett förlåt och ett erkännande om att det inte alltid är en dans på rosor att vara mamma-ledig!
Och andreas är väldigt förstående med den biten just nu! ;)

Jag skämtade med honom när jag kom hem idag och frågade varför han inte städat toaletten eller varför han inte hade plockat undan kläderna.. ;)

Men som jag sa till andreas, det gör mig ingenting om det är som det är nu, bara han gör det bästa av vad han kan som en pappa! Och det för han hela tiden, dygnet runt! William kommer alltid först, och det är det som betyder någonting för mig!

Jag älskar min familj!
Och kommer alltid att göra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: