2013-03-04
00:05:22

Mar. 04, 2013

Då sitter jag här igen, på jobbet och tänker att tre nätter egentligen går ganska fort. (Även fast det går sakta när man väl sitter här..) eller ja, om ni förstår.

Iallafall, har sovit större delen av denna otroligt fina dag. Ville. Ångest jag hade när jag vaknade och såg det fina vädret. UT skulle vi!! Haha.

Jag och andreas har även( som de flesta kanske redan vet) börjat kolla lite mer seriöst på hus, vilket är svårt som satan! Det är det ena och det andra dom ska klaffa med det tredje.. Suck! Och där vi vill bo, ja när kommer det att säljas ett hus där då?!!

Man ska verkligen ha lite flyt också!
Det värsta är att det rycker i oss redan nu, vi vill inte vi kvar i lägenheten en vinter till, och helst vill vi ha en trädgård till sommaren.

Jag längtar tills vi kan gå ut på VÅR EGEN trädgård med William och äta ute när det är såhär fina dagar som det varit idag! Att man kan skäppa honom "fritt".
Hoppas att turen kommer till oss snart så vi kan få det hus vi vill ha! :)

Tills dess blir det jobb,jobb och jobb och självklart massa familjetid och anda festligheter!

Tjohejs på er!

Kommentar:
#1: Marita

Vilket fint kort på er :-)

2013-03-04 @ 15:43:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: