2013-03-12
04:11:25

Riktigt jobbig natt

Det är sjukt svårt att ställa om kroppen, att sova på dagen och vara vaken på natten.. Speciellt första natten (idag är andra natten) och jag har jäspar sedan klockan ett!! Jag försöker hitta på saker så jag inte bara ska "sitta", men jag fryser så vill bara sitta under min filt, samtidigt som det är det som gör mig tröttast.
Jag reser iallafall på mig emellanåt för att vakna till, men denna natten har varit fruktansvärd! Och den är inte slut än!

Jag vill också få sova! Precis som alla andra ;)
Men om drygt tre timmar får jag ta en date med min säng ;)
(Eller Max, för sover där denna veckan så tar andreas en promenad dit sedan på morgonen!)

Mycket trevligare att spendera dagarna ute nu när dagarna är så fina! (Eller den delen av dagarna som jag är vaken på iallafall)..

Jäääsp!
Låt tiden gå liite snabbare nu, snälla!!
Tittar väl lite till på greys dååå..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: