2013-08-14
19:45:02

Aug. 14, 2013

Andreas har semester denna veckan, vi passade på att åka till Ullared i måndags.(som alla andra..) haha.
Men det var roligt och vi fick köpt en hel del fint till huset. Mestadels lampor, vilket behövs nu när vi bor större. :)

Jag jobbade tisdag kväll, så tisdagen mest grejade vi med sladdar och lampor. Fick uppsatt en hel del. Roligt!

Idag har jag varit ledig, vi har haft besök av Madde och Patrik. Även pappa och Max kom förbi en stund!
Madde klippte William. Svårt var det att få honom att sitta still, men bra blev det ändå! :D

Imorgon jobbar jag på dagen, sen ska vi försöka hitta på någonting roligt med William. Han har inte uppskattat Ullared och fix i lägenheten lika mkt som vi ;)
Men han har iallafall fått massa nya leksaker och kläder!

V.36 ska han skolas in på förskolan. Jag är sjukt nervös. Vill inte alls det egentligen, men jag vet ju att det är bra för honom samtidigt..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: