2013-06-22
21:04:31

Jun. 22, 2013

Som sagt jobbar jag hela midsommar. Vilket inte gör mig någonting egentligen IOM att William är för liten för att förstå vad det är!
Dessutom är det riktig goa pengar! ;)

Nästa vecka ska vi hälsa på dagis. Jag är riktigt nervös, vill inte alls att han ska börja där :( men vi får se hur mycket han behöver gå. Förhoppningsvis inte heltid, och sen när vi planerat bebis två så kommer jag nog ta hem honom igen :) hur gör ni med era barn?

Till något helt annat. Nämnligen en film jag såg lite halv dant igår på tv, den ska vi se ikväll. Jag har ändå sovmorgon imorgon och börjar inte jobba fören klockan två!
Dock blir det och har blivit lite för mycket godis och liknande för min del den sista tiden. Måste sluta äta sån skit och börja gå mera, vill bli av med hullet nu. ;)

Glad midsommar på er alla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: