2013-05-15
12:11:59

Ska ha bästa platsen framför tvn

Dagarna rinner iväg, tiden går så fort, och jag har inte hunnit eller prioriterat att skriva i bloggen.

Andreas har varit ledig måndag,tisdag,onsdag och vi har passat på att ha kul ihop hela familjen. Idag ska jag jobba i eftermiddag och det känns tungt efter mina fyra lediga dagar ;) men samtidigt skönt Förståss!

På tal om annat så ÄlSKAR William verkligen tomater! Här om dagen fick han en skål med tomater som lördags-godis, och mumms vad han var nöjd!
Efter det kröp han upp på bordet och satte sig. Där ifrån ser man tvn allra bäst ;)

Igår var vi hos Elin och Alex på kvällen och William tog sina första steg där!!! Helt själv! Både jag och Elin blev tårögda där ett tag! Haha. Idag har han gått lite själv också, hoppas att det håller i sig nu ;D

Nu ska jag laga lite mat innan jobbet så det är klart tills killarna kommer hem från affären.

Puss på er :)

Kommentar:

Då kanske han kommer igång att börja gå innan resan 😊 Hoppad man får se honom gå lite när vi ses!

2013-05-15 @ 20:18:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: