2013-06-10
17:02:34

Jordgubbar och smultron

I lördags spenderade jag hela dagen med min saknade vän Ida. Jag missade hennes examen när vi var i Grekland. Under den veckan hann dem dessutom flytta in i deras hus!
Så fint det är och kommer bli när allt är färdigt, lite avundsjuk där ;) men ser ännu mera fram emot vår flytt nu :D

Vi åkte till plantagen och hem fick vi med oss lite blommor och annat. Till nästa år ska jag köpa mera ;)

Sjuk blev jag på kvällen och hela söndagen och dagen idag har jag varit sängliggandes. Jag skulle jobbat ikväll. Men får hoppas jag kan gå till jobbet imorgon istället..

Tänkte dela med mig av mina fina krukor jag köpte, blev en med jordgubbar och en med smultron. Hoppas det tar sig! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: